2.05.2012 г.

Цвете юбилейно


Привет!
Доста от заниманията ми са свързани с цветя и поводи,затова днес се включвам в Елшовото майско предизвикателство ,където цветята са основен елемент в творенията:

Картичка за юбилея на една артистична дама...
Поръчката е от неин приятел и голям почитател на моите творения,следва да бъде харесана в този прекрасен момент от попрището жизнено...надявам се !!
Известно време размишлявах-къде да я включа-цветето е текстилно,но все пак е картичка хартиена...затова е в категория"хартиени изкуства"
Вече е пред вас...
Приятна вечер и доскоро,с различни "цветни вариации"!!!

18 коментара:

  1. Бисе, прекрасна е в тези топли цветове!

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. Прекрсна! Цветът много ми хареса. Изпълнението супер!Разкошна е! Поздрави, Биси!

      Изтриване
  3. Страхотно е това цвете! Точно като за юбилей на артистична дама :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошно е това цвете! И в комбинация с тези топли, земни цветове, комбинацията е истинско вълшебство!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна е! Цветето, цветовете, излъчването... всичко е супер!

    ОтговорИзтриване
  6. Великолепна картичка - много стилна, много изискана и винтидж! Цветето е чудесно!

    ОтговорИзтриване
  7. Харесвам стила ти,почерка и цялостното усещане, което винаги ме усмихва!Цветна БИСЕризация,бих казала ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Изключително стилна и елегантна,в прекрасни цветове и с невероятен акцент-страхотно цвете!

    ОтговорИзтриване
  9. Отговори
    1. Биси, като магическо е това цвете- страхотно изпълнение, както винаги естествено! Радвам се, че не го пропуснах! Поздрави и целувки!

      Изтриване
  10. Страхотна картичка! Типично твоя и с характерна цветова гама :) Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  11. Бисе,...картичката ти е уникална..А цифрите са така дискретно написани - с великолепен шрифт, който хем е достатъчно голям , хем някак..не ги натрапва..за да се види красотата на розата- уникат... ПРЕКРАСНА!
    Великолепна картичка в типично твоите топли цветове..и аз съм ти голям фен..

    ОтговорИзтриване
  12. УАУ Поздравления, много ми харесва как си го направила.
    Даде ми идея и аз ще направя подобно, или поне ще се опитам :)

    ОтговорИзтриване
  13. Уникална картичка ! Много харесвам текстилни цветя, а на твоите картички те винаги са уникални, а почеркът ти е нещо на което винаги свалям шапка :)

    ОтговорИзтриване